marți, 19 aprilie 2011

celebrul victor...

  Asa isi zice unul care pretinde ca este roman si care mi-a trimis ieri un mesaj pe facebook. Un mesaj din care am inteles ca s-a simtit jignit sau mai stiu eu cum, in consecinta ''blagoslovindu-ma'' cu epitete ca: sovin, xenofob, sau ca am un vocabular redus , stiti voi ,din astea.....
Ma bucur ca s-a simtit ofensat mai sus numitul Celebrul Victor care mai degraba si-ar fi spus Viktor Orban  , ar fi fost mai aproape de realitate........ Cum spuneam , este bine ca s-a suparat  astfel dovedeste ca inca mai exista  putin bun simt si simtul vinovatiei!
 Stimate domn , ins, individ, cum vrei sa-ti zic, tu alegi Victor Celebru, in primul rand daca aveai putin curaj ti-ai fi scris adevaratul nume si mi-ai fi lasat o adresa unde sa te gasesc sa putem dezbate subiectul cu pricina, dar ai disparut asa cum  .....faceti  mereu.
 In alta ordine de idei, daca  a te cobori la opinca   si sa spui direct omului de langa tine, ceea ce vrei sa-i spui ca sa inteleaga, fara tot felul de artificii lingvistice, inseamna sa ai un vocabular sarac atunci prefer sa am un vocabular sarac!  Mai bine un vocabular sarac , dar sa te doara ce iti spun cand am dreptate ,decat unul sofisticat asa cum pretinzi ca ai tu( pe cale de consecinta nu?)  si sa nu inteleaga nimani nimc, sau nu te referai la vocabularul limbii romane!
 Mi-ai zis ca sunt xenofob si sovin. Mersi! Faptul ca  ma opun oricarui mod de a manji numele de roman, demnitatea romaniei, de a opri in orice fel denigrarea natiei noastre, face parte din datoria  mea ca roman , cetatean al Romaniei . Cu asa '' cetateni''   '' onesti'' (  vezi botis care in perioada in care taia de la mame si copii indemnizatiile, el , sotia lui  si firma lor incasau  fonduri europene , o incopatibilitate enorma cu functia pe care o mai detine inca ),ca voi, nu romani,  doar vorbitori de limba romana: victori, boci, botisi, cseki, igasi, tokesi, kelemeni, borbei , funeri, ''elevati'' si cu un vocabular  '' academic'', tara asta a ajuns unde este acuma!
Maiiiii, victoras, daca te tin pantalonii ,  cred ca porti si nu fusta( scuze doamnelor si domnisoarelor sa nu par misogin,  am vrut sa subliniez curajul lui victoras), cand vrei , unde vrei si cu ce vrei o sa-ti dau............. posibilitatea sa discutam mai pe larg subiectul asta , ajunge doar sa vrei si tu si sa nu te ascunzi ca sobolanul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu